Outsourcing pracowników biurowych

Outsourcing pracowników to powszechna metoda optymalizacji zatrudnienia w firmie. Daje on możliwość tymczasowego wynajęcia dowolnej liczby osób o określonych kwalifikacjach, które wspomogą pracowników firmy w wykonywaniu ich zadań. Rozwiązanie to pomaga optymalizować koszty gwarantując jednocześnie szybki dostęp do kompetentnych i sprawdzonych osób.

Najczęściej wynajmujemy pracowników na następujących stanowiskach:

  1. stanowiska administracyjno-biurowe (asystentki, recepcjonistki, koordynatorzy działań);
  2. stanowiska w działach medycznych (medical coordinator, specjalista ds. pharmacovigilance, specjalista ds. badań klinicznych, monitorzy badań klinicznych, specjalista ds. rejestracji leków);
  3. stanowiska pracowników magazynowych;
  4. stanowiska w działach sprzedaży (managerowie produktów, koordynatorzy sprzedaży, telemarketing).

Korzyści z usługi outourcingu pracowników biurowych:

  • lepsza kontrola kosztów, co w efekcie może prowadzić do rozpoznania obszarów, gdzie możliwe jest ich obniżenie;
  • uzyskanie nowych zasobów lub uwolnienie własnych w celu realizacji pierwszoplanowych celów przedsiębiorstwa;
  • wprowadzenie dodatkowego czynnika motywacyjnego dla pracowników;
  • szybki dostęp do struktur zatrudnienia, na budowę których firma musiałaby przeznaczyć dużo czasu i środków;
  • łatwy dostęp do profesjonalnie przygotowanych i zmotywowanych pracowników;
  • nasze grupy pracowników wyróżniają się niskim współczynnikiem rotacji;
  • istnieje możliwość przejęcia sprawdzonych pracowników na własne etaty po zakończeniu współpracy.