APC Instytut
Advanced Pharmaceutical Concepts
  • Strona główna
  • Usługi
    • Outsourcing zespołów sprzedażowych
    • Outsourcing usług biurowych i administracyjnych
    • Centrum Rekrutacji
    • Usługa rekrutacji farmaceutycznej
    • Szkolenia
    • Rejestracja leków i produktów life science
    • Pharmacovigilance
    • Test czytelności ulotki
    • Dystrybucja
    • Administrowanie flotą samochodową
    • Usługa payroll
    • Agencja Pracy Tymczasowej
    • Ko-promocja
  • Blog
  • Oferty pracy
  • Kontakt
  • Polski
  • English
Strona główna
/
Aktualności
/
25 lat APC Instytut
Zespół APC Instytut w 1996 roku
Opublikowany 26/05/2021 przez APC Instytut

25 lat APC Instytut

W tym roku APC Instytut Sp. z o.o. obchodzi ćwierćwiecze swojej działalności.

logo 25 lat APC Instytut

APC Instytut zostało powołane do życia umową spółki podpisaną w marcu 1996 roku, w czerwcu 1996 została wpisana do rejestru przedsiębiorców (wówczas nazywało się to Rejestr Handlowy B), a w październiku 1996 roku wystawiliśmy pierwszą fakturę i de facto rozpoczęliśmy działanie spółki w dużo skromniejszym gronie i otoczeniu w porównaniu z chwilą obecną.

Nasza misja

Od początku działalności APC Instytut koncentrowaliśmy się na rynku farmaceutycznym. Naszym celem i misją było i jest pomaganie firmom w rozwijaniu ich potencjału na polskim rynku. Usługi, które oferowaliśmy naszymi Klientom w 1996 roku i przez kilka następnych lat to outsourcing sił sprzedaży, marketing produktów farmaceutycznych, szkolenia i rekrutacja oraz rejestracja leków.

misja APC Instytut

Usługi APC Instytut

W 2004 roku podpisaliśmy umowę z brytyjską firmą Passion For Life Healthcare Ltd. Od tego momentu staliśmy się dystrybutorem marki Snoreeze (preparatów zapobiegających chrapaniu) na polskim rynku. Był to początek usług dystrybucyjnych, które nasza firma świadczy do tej pory dla swoich klientów. Preparaty z grupy Snoreeze wciąż są obecne i istotne w naszej ofercie. Do grona naszych partnerów dystrybucyjnych dołączyły na dłuższy lub krótszy czas takie firmy jak Cefak GmbH i Protina GmbH z Niemiec, Őkopharm z Austrii, Frezyderm z Grecji czy KIN Laboratorios z Hiszpanii.

Wraz z rozwojem rynku w Polsce i na świecie oraz zmieniającymi się potrzebami naszych Klientów, zmieniało się również APC Instytut. Obecnie mamy w swojej ofercie usługi z zakresu nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii (PV), outsourcing usług administracyjno-biurowych oraz badanie czytelności ulotki. Od roku 2004, z krótkimi przerwami, APC Instytut posiada status agencji pracy tymczasowej. Pozwala nam to oferować Klientom elastyczne rozwiązania dotyczące organizacji pracy i zatrudniania pracowników.

usługi APC Instytut

Nasi Pracownicy

W ciągu 25 lat wykonaliśmy tysiące usług i projektów dla setek naszych Klientów. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i współpracowników, którzy od lat starają się jak najlepiej wykonywać swoje zadania. Od 1996 roku do dnia dzisiejszego zatrudniliśmy ponad cztery tysiące osób, z czego ponad pięćdziesiąt w naszym warszawskim biurze.

Naszą dwudziestopięcioletnią historię zawdzięczamy naszym Klientom, Pracownikom i Partnerom Biznesowym.

Dziękujemy Wam za wspólne ćwierć wieku.

Bądźcie z nami przynajmniej przez kolejnych 25 lat!

zespół APC Instytut
Posted in

Ostatnie wpisy

  • Praca zdalna a produktywność. Wady i zalety WFH
  • Życzenia Świąteczne 2022
  • Życzenia Wielkanocne 2022
  • Życzenia Świąteczne 2021
  • 25 lat APC Instytut

Kategorie

  • Aktualności
  • Artykuły

APC Instytut Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 146 C (2 piętro), 02-305 Warszawa, tel.: 22 668 68 23

  • e-mail
  • telefon
Dobra Firma 2022
Forbes Diamond Award 2019
Gazele Biznesu 2018




Gepard Biznesu 2015
Rzetelna Firma
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej
Copyright © APC Instytut