Outsourcing usług biurowych i administracyjnych
Outsourcing usług biurowych to powszechna metoda optymalizacji kosztów zatrudnienia w firmie. Daje on możliwość czasowego zlecenia dowolnej ilości pracy wymagającej różnych kwalifikacji, które wspomogą pracowników firmy w wykonywaniu ich zadań. Rozwiązanie to pomaga optymalizować koszty, gwarantując jednocześnie szybki dostęp do usług świadczonych przez kompetentnych i sprawdzonych pracowników.
Najczęściej świadczymy usługi w następujących obszarach:
- obsługa administracyjno-biurowa, (wykonywanie prac asystenckich, recepcyjnych);
- usługi związane z obsługą działów medycznych (medical coordinator, specjalista ds. pharmacovigilance, specjalista ds. badań klinicznych, monitor badań klinicznych, specjalista ds. rejestracji leków);
- usługi związane z administracją i obsługą magazynów;
- usługi wsparcia dla działów sprzedaży (managerowie produktów, koordynatorzy sprzedaży, telemarketing).
Korzyści wynikające z naszych usług:
- lepsza kontrola kosztów, co w efekcie może prowadzić do rozpoznania obszarów, gdzie możliwe jest ich obniżenie;
- uzyskanie nowych zasobów lub uwolnienie własnych w celu realizacji pierwszoplanowych celów przedsiębiorstwa;
- wprowadzenie dodatkowego czynnika motywacyjnego dla pracowników;
- szybki dostęp do struktur zatrudnienia, na budowę których firma musiałaby przeznaczyć dużo czasu i środków;
- łatwy dostęp do profesjonalnie przygotowanych i zmotywowanych pracowników;
- nasze grupy pracowników wyróżniają się niskim współczynnikiem rotacji;
- istnieje możliwość przejęcia sprawdzonych pracowników na własne etaty po zakończeniu współpracy.